گفتگوی ونداد اولادعظیمی با کارگر زندانی بهنام ابراهیم زاده

Untitledفعالان در تبعید: بهنام ابراهیم زاده وبلاگ نویس و فعال کارگری و از اعضای جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان؛ وعضو شورای نمایندگان در کمیته پیگیری تشکلهای آزاد کارگری، کارگری است که در دفاع از حقوق کارگران و کودکان؛ زندانی گردیده است.
بهنام در دفاع ازمردم وکارگران وکودکان حتی در داخل زندان هم یک لحظه از پای ننشست.


در دفاع ازکارگران و کودکان و زنان و تلاش برای لغو اعدام همواره در تلاش بوده و شهامت و مقاومت و پایداری این زندانی سیاسی وهزینه هایی که خانواده بهنام تا به امروز متحمل شده اند برای همگان روشن و ستودنی است.
اکنون تنها فرزند بهنام در بیمارستان کودکان محک بستری شده است.
رضا شهابی عضو هیات مدیره و خزانه دار سندیکا کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه , دیگر کارگر زندانی ؛ در حمایت از بهنام می گوید:
بهنام کارگری است که مثل بسیاری ازشما مردم از طبقه محروم جامعه بوده و اکنون فرزند بهنام، نیما ابراهیم زاده در بستر بیماری است. حال وقت آن رسیده تا ما نیز در کنار خانواده بهنام ابراهیم زاده وتنها فرزندش باشیم وگامی بلند در جهت نجات جان نیمای عزیز برداریم

آقای ابراهیم زاده پیشتر در وبلاگ شخصی اش نوشته بود : بیماری نیما سنگین ترین هزینه مبارزاتی من بود.

درحالیکه آقای ابراهیم زاده , علاوه بر نگرانی از وضعیت سلامت فرزندش ؛ خود نیز بر اثر شکنجه های در زندان از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیست ؛ علیرغم تمام مشکلات جسمی ناشی از شکنجه ها ؛ بی توجه به مشکلات جسمی خود , تاکید دارد که جان پسرم در خطر است و اولویت اول من پسرم می باشد و تمام تلاشم را میکنم که فرزندم زنده بماند.
گفتگوی ونداد اولادعظیمی با آقای ابراهیم زاده در تلویزیون میهن را ببینید

7 نظر برای “گفتگوی ونداد اولادعظیمی با کارگر زندانی بهنام ابراهیم زاده

بیان دیدگاه