حمله به خودروی دادستان زابل، دو کشته بر جای گذاشت + تصاویر

Untitled_5فعالان در تبعید: صبح امروز چهارشنبه 15 آبان 92، دادستان شهر زابل و راننده شخصی وی، توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و کشته شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز، موسی نوری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده اداریوی، آقای مهدی مرعی در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس ترور شدند.

تارنمای محلی «اوشیدا» نیز با تایید این خبر و به نقل از شاهدان عینی، این حمله را توسط سر نشینان دو دستگاه پژو گزارش می دهد.

گفته میشود اصابت گلوله از ناحیه سینه وسر موجب مرگ هر دو سرنشین خودروی دادگستری سیستان و بلوچستان شده است.

خبرگزاری فارس نیز حادثه را در مقابل بیمارستان امرالمونین زابل گزارش کرده و می نویسد:»مهاجمان پس از متوقف کردن خودروی دادستان، آنها را توسط اسلحه کلاشنیکف به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند.»

تصاویر مربوط به حمله خودروی دادستان زابل: 

 Untitled_5

Unazotitled

Untitle12d

هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است و از هویت مهاجمین اطلاعی در دست نیست.

اخبار مرتبط:

مسافرت قاضی موجب لغو دادگاه متهمین به ترور بسیجی در حمیدیه شد ؛ تفهیم اتهام توسط دفتردار شعبه+ فیلم

گروگانگیری دستکم 2نفر از اعضای ارشد بسیج و وزارت اطلاعات ایران توسط سازمان نظامی “جیش العدل”+عکس

 در واکنش به کشته شدن مرزبانان مسلح انجام شد: اعدام 16 زندانی بی دفاع در زاهدان

 

 

15 نظر برای “حمله به خودروی دادستان زابل، دو کشته بر جای گذاشت + تصاویر

  1. نگرانی از جنگ های فرقه ای که بر اثر نادانی حکومت مرکزی درحال روی دادن است . من دیر به دیر نگران می شوم! ولی این یکی واقعا خبر مهمی است. یعنی اگر 1000 نفر را در سیستان وبلوچستان کشته بودند به این مهمی نبود! این ترور بسیار با معناست و ضربه مهلکی به حیثیت خامنه ای است چون اگر تلافی کند یک جور و اگر تلافی نکند یکجور.ولی بدیش این است که اینکار تقویت کننده جنگ فرقه ای است.اگرجنگ فرقه ای شروع بشود خاموش کردن شعله های ان به این آسانی نخواهد بود . نادانی یک حکومت یکی دو تا نیست! آن از تحریم ها , این از اعدام ها .اقوام کرد و بلوچ دو تا از بهترین و ناب ترین قومیت های ایرانی هستند که اگر در هر کشوری باشند باعث افتخار آن کشور هستند. اگر کشوری فرضا مثل آلمان آنها را داشت آنها را تکریم زیاد میکرد.ولی در ایران برعکس است! هر چه دغل تر بالاتر!

  2. ای کشته که را کشتی که خود کشتی شوی زار !!!
    معلوم نیست چقدر جوون های مردم و پدر و مادر ها رو پای چوبه دار فرستادی
    اینم آخر و عاقبتت

  3. پدر کشتی وتخم کین کاشتی …پدر کشته را کی کند آشتی…این حکومت فکر کرد با اعدام 16 نوجوان بلوچ کار را تمام کرده تازه کار شروع شد موجی از ناآرامی در راه است …ننگ بر رژیم اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران …زنده بادآزادی برابری ودمکراسی

  4. ولی آدم کشی راهش نیست . عبدالخاسرریگی مگرسربازهای اسیردست وپابسته رانکشت ،چقدرکشت؟عاقبتش چه شد؟!

بیان دیدگاه