گزارشی از موج جدید بازداشتهای گسترده در اهواز و ماهشهر در گفتگو با کریم دحیمی / ویدئو

imagesفعالان در تبعید : بنا به گزارشات رسیده از ایران , در روزهای گذشته تعدادي از جوانان شهرک طالاقانی و جراحي از مناطق اطراف ماهشهر؛ توسط نيروهاي امنيتي دستگير شده اند. بنا به گزارش اين منابع نيروهاي امنيتي بدون هيچ گونه مجوز قضائي شبانه وارد منازل شده و با ايجاد رعب و وحشت ميان خانواده ها ؛ فرزندان آنها را با خود برده اند. تا .كنون مشخص نيست كه اين عده را به اهواز منتقل كرده يا در همان شهر ماهشهر بازداشت شده اند.

به خواندن ادامه دهید

گزارش و تصاویر تجمع امروز رانندگان سندیکایی و کارگران شرکت واحد در مقابل وزارت کار

600066_575811312429053_10660132_nفعالان در تبعید : بنابر گزارشهای رسیده به » کمپین صلح فعالان در تبعید» ؛ امروز دوشنبه  بیش از صدها نفر از رانندگان سندیکایی و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جهت تعیین دستمزد سال 92 با تجمع در مقابل وزارت کار خواستار تعیین دستمزدی عادلانه بر اساس خط فقر و تورم امسال و سال آینده شدند.

نمایندگان سندیکایی در این تجمع ضمن طرح مسایل و مشکلات خود ؛ درخواست بازگشت به کار سه تن از رانندگان سندیکایی که با پروند سازی های واهی از کار اخراج شده اند،را مطرح کردند.

به خواندن ادامه دهید

اعتراف

:253043_131981546977267_653094277_nفعالان در تبعید , سام محمودی

من اعتراف می‌کنم فقط کمی امان بده
به دوستان گشنه‌ام فقط یه لقمه نان بده
من اعتراف می‌کنم تو رو خدا فقط نزن
چه کار کرده مادرم؟ چه کار کرده پیرزن
من اعتراف می‌کنم فقط نگو به دخترم
در این یکی دوماه من چه آمدست بر سرم

به خواندن ادامه دهید