به جرم عضویت در کانون معلمان به تخت بیمارستان زنجیر شده است/ملاقات اعضای انجمن 8 شهرستان با آقای بداغی

12فعالان در تبعید:  رسول بداغی معلم ، فعال سیاسی و عضو کانون صنفی معلمان که  از روز 11 مرداد سال جاری از زندان رجایی شهر به بیمارستان سینا منتقل شده؛ روز چهارشنبه میزبان جمعی از فرهنگیان در این بیمارستان بود.

بنا بر اطلاع «کمپین صلح فعالان در تبعید» ؛ این معلم دربند که مدت ها در زندان رجایی شهر به دور از هرگونه امکانات پزشکی، از ناحیه  سر و چشم احساس ناراحتی می کرد ؛ اخیرا و پس از تشدید دردهایش ضمن انتقال به بیمارستان سینا ؛ طبق نظر دکتر متخصص وی – دکتر قینی – در این بیمارستان بستری شد.

آقای بداغی که در روزهای اول به صورت موقت در اورژانس به سر می برد ، از روز دوشنبه 14 مرداد پس از سی تی اسکن و آزمایشات تخصصی و با نظر مساعد دکتر قینی و موافقت مدیریت بیمارستان، با اختصاص تخت در قسمت فوق تخصصی بیمارستان سینا و البته با شرایط ناگوار و دستبند به تخت ؛ بستری شد.

بر اساس گزارش ارسالی به این کمپین ؛ آقای بداغی روز سه شنبه  15 مرداد میزبان اعضای ارشد انجمن اسلامی و سازمان معلمان ایران در بیمارستان بود .

 طی این دیدار اعضای محترم کانون های صنفی معلمان از تهران،همدان، شهرضا، اسلامشهر، کوهدشت، شهریار، کرج و رباط کریم که برای ملاقات ایشان به بیمارستان سینا آمده بودند ؛ ابراز امیدواری جهت سلامتی هر چه سریعتر وی کردند.

 آقای بداغی نیز که به جرم عضویت در کانون صنفی معلمان ؛ با دستبند به تخت بسته شده بود ؛ ضمن ابراز خوشحالی از حضور مهمانان ؛ از ایشان عذر خواهی کرد که نمی تواند در برابر مهمانانش بایستد !

رسول بداغی معلم ؛ فعال سیاسی و صنفی که چندی است از سوی شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی به اتهام های حضور در تجمعات به قصد بر هم زدن امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام، به ۶ سال زندان و ۵ سال محرومیت از شرکت در احزاب محکوم شده بود.

پیشتر، رسول بداغی در نامه ای به شرح اتهامات خود از سوی دادگاه پرداخته بود که نامه مذکور را از اینجا می توانید دنبال کنید.

8 نظر برای “به جرم عضویت در کانون معلمان به تخت بیمارستان زنجیر شده است/ملاقات اعضای انجمن 8 شهرستان با آقای بداغی

بیان دیدگاه