زندانی 62 ساله رجایی شهر را در آستانه کوری قرار دادند

bazdasht_358416001فعالان در تبعید: ماموران امنيتي از اعزام نامق محمودي، زنداني سياسي ۶۲ ساله‌ي محبوس در سالن ۱۲ زندان رجايي شهر کرج به بيمارستان، علي‌رغم وضعيت حاد جسمي، ممانعت به عمل آورده‌اند.

نامق محمودی اهل روستای «ایرانخواه» در شهرستان سقز که در روز 17 اسفند 1390 همراه با 3 تن از فرزندانش بازداشت شه بود, تا روز 19 اردیبهشت 1391 به مدت سه ماه در سلول انفرادی اداره اطلاعات سنه در بازداشت بود

به خواندن ادامه دهید

مرگ مغزی آتش نشان فداکاری که در میان دود و آتش ماسک خود را به کودک 9 ساله بخشید

IMG14533964فعالان در تبعید: امید عباسی آتش نشان فداکار که دیروز در جریان نجات جان یک دختر 9 ساله از میان دود و آتش
، ماسک اکسیژن خود را بر روی دهان آن دختر گذاشته بود , به دلیل صدمات وارده دچار مرگ مغزی شد.

ساعت 14:17 روز سه شنبه در تهران وقوع یک مورد حریق به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن‌ آتش‌نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در ساختمان دهم طبقه در شهرک شهید باقری اعزام شدند.

به خواندن ادامه دهید

همه استراتژی اقتصادی حداد عادل: اقتصاد مقاومتی؛ تغییر سبک زندگی و صادرات نفت به هند! / ویدئو

Untitledفعالان در تبعید: غلامعلی حداد عادل کاندید احتمالی يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از جبهه پایداری , در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ؛ استراتژی اقتصادی خود را بر اساس همت مقاومتی و «تغییر سبک زندگی» مردم توصیف کرد!

وی همچنین در پاسخ به سوالی ؛ پایین آمدن نرخ ارز پس از اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی را ناشی از چراغ سبز وی به غرب و نشانه وابستگی وی دانست .

گزیده ای از صحبتهای این نماینده جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است :

به خواندن ادامه دهید

واکنش حداد عادل در خصوص حصر رهبران جنبش سبز/ فرمان امام دیروز و امام امروز

Untitledفعالان در تبعید : غلامعلی حدادد عادل کاندیدای جبهه پایداری در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران , در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان و در پاسخ به سوال دانشجویان در خصوص حصر رهبران جنبش سبز گفت :

» حصر خانگی حداقل کاری بوده که نظام باید برای اینان انجام می داده و این هم به سود خودشان بوده و هم به سود ملت «

در ادامه دانشجویی دیگر با اشاره به فقه شیعه و فرمان هشت ماده ای امام خمینی صحبتهای این کاندید ریاست جمهوری را زیر سوال برده و گفت :

به خواندن ادامه دهید