زندانیان گمنام : اصغر محمودیان , زندانی کهنسالی که از محوطه بهداری اوین اخراج شد

565751_193171567489610_401939953_nفعالان در تبعید : اصغر محمودیان، زندانی سیاسی و از بازداشت‌شدگان اعتراضات دی‌ماه 88 میباشد که در تیرسال 91  ، از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به تحمل 6 سال حبس تعزیری و تبعید به زندان شهر سمنان محکوم شد

اصغر محمودیان زندانی سیاسی 60 ساله وی که به همراه همسرش» کفایت ملک محمدی» بازداشت شده بود، هم‌اکنون در بند 350 زندان اوین به سر می‌برد.

زندانی سیاسی علی اصغر محمودیان 60 ساله در حالی حکم محکومیت خود را دریافت کرد که بیش از دو سال و نیم ، در وضعیت بلاتکلیفی نگهداری میشد. وی از زندانیان سیاسی دهۀ 60 میباشد که در تاریخ 10 دی 1388 با یورش وحشیانۀ مامورین وزارت اطلاعات به منزلشان همراه با همسرش کفایت ملک محمدی دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شدند. آنها به مدت طولانی در بند مخوف 209 تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشتند.

گفتنی است طبق آخرین گزارشهای دریافتی از این زندانی وی از ناراحتی حاد جسمی رنج می برد ولی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از درمان وی ممانعت به عمل می آوردند.

بنا بر این گزارش وی چندین بار به بهداری زندان اوین منتقل شده است ولی افرادی که تحت نام پزشک در آنجا هستند , ضمن اخراج وی از محوطه بهداری ؛ از درمان وی خودداری کردند

تصویر وی برای اولین بار توسط این کمپین منتشر می شود 

:لینکهای مرتبط

زندانیان گمنام : زندانی 60 ساله ای که فرزندش را نیز در زندان به دنیا آورد 

زندانیان گمنام / ریحانه ابراهیم دباغ

زندانیان گمنام / حتی از صحبت با هم بندهای زندان هم ممنوع شده بود

 زندانیان گمنام ؛ مریم اکبری منفرد: رنجهایی که من از کودکی کشیده ام را حالا باید کودکانم تحمل کنند

 معرفی زندانیان گمنام / مریم جلیلی نوکیش مسیحی

 مرخصی 15 روزه برای ناشناخته ترین زندانی زن اوین

8 نظر برای “زندانیان گمنام : اصغر محمودیان , زندانی کهنسالی که از محوطه بهداری اوین اخراج شد

بیان دیدگاه