!اعتراض کوچک زاده به نطق توکلی در رابطه با ستار بهشتی: آبروی نظام مهم است

فعالان در تبعید: مهدی کوچک زاده نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تذکر خود با بیان اینکه دلم برای مظلومیت نظام می سوزد، مطالبی را می خواست در خصوص نطق احمد توکلی درباره مرگ وبلاگ نویس و همچنین پیگیری کمیسیون امنیت ملی در این خصوص مطرح کند که ابوترابی فرد به وی گفت: این بخش تذکر شما مربوط به ماده(77) نمی شود.

کوچک زاده در ادامه تصریح کرد: اگر شما مایل نیستید حرف بزنم، بگویید حرف زده نشود؛ چراکه من بیشتر از اینکه آبروی خودم مهم باشد، آبروی نظام مهم است.

در ادامه تذکر کوچک زاده ابوترابی فرد با عنوان رئیس جلسه خطاب به وی گفت: اگر شما تذکر خارج از دستور بدهید باید به دیگران هم در این خصوص وقت داده شود.

نماینده تهران با وجود تذکرات و ممانعت ابوترابی فرد و همچنین قطع میکروفنش همچنان به اعتراضات خود ادامه داد.

11 نظر برای “!اعتراض کوچک زاده به نطق توکلی در رابطه با ستار بهشتی: آبروی نظام مهم است

  1. […] از جمله در مجلس اسلامی  توسط افرادی مانند احمد توکلی , محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس  , مهدی کوچک زاده  […]

  2. آقای خاتمی این روزها پیدایتان نیست! کجا تشریف دارید؟ بسلامتی دماوند هستید؟! چرا در مورد ستار بهشتی سکوت کرده اید؟! آیا اکنون عوام فریبی مردم برای شما صرف نمی کند؟ چطور وقتی والده گرامی سر مربی تیم فوتبال استقلال مرده بود, یادتان بود که برای فریب جامعه خود را آدمی فوتبالی نشان دهید و طی یک نامه بلند بالا تسلیت بگویید! ولی حالا که ستار این کارگر زحمتکشی که نان آور خانه بود و فقط به جرم نوشتن کشته شد از یاد شما رفته است؟ در فکر قبای ریاست جمهوری هستید انشالله؟!! راستی نسرین ستوده هم هست!! راستی خیلی های دیگر هم هستند!! فقط چشم تماشا می خواهد. حتی نمایندگان محافظه کار مجلس هم از شما جلو زده اند!! از اتاق پرو بیائید بیرون لطفا!!

بیان دیدگاه