به شکایت ستاد اجرایی فرمان امام رخ داد: بازداشت، پرتاب اثاثیه و خیابان نشینی زن و کودک بی سرپرست در آبادان+عکس

Untitledفعالان در تبعید: روز پنج شنبه یک زن بی سرپرست در آبادان، با شکایت «ستاد اجرایی فرمان امام » ،بازداشت و نهایتا با حکم تخلیه منزل، خیابان نشین شد.

بنا بر اطلاع «کمپین صلح فعالان در تبعید» روز پنج شنبه این زن بی سرپرست که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد، بر اساس شکایت «ستاد اجرایی فرمان امام» به عنوان مالک خانه، با یورش ماموران که حکم تخلیه در دست داشتند مواجه؛ اثاثیه خانه اش به بیرون پرتاب و خودش به همراه فرزندش به طرز بدی بازداشت میشود.

این زن در خصوص این اتفاق در گفتگو با سایت محلی فیدوس، توضیح داد: این خانه در تملک ستاد فرمان اجرایی فرمان امام است که برای مدتی در اختیار من گذاشتند. من تحت پوشش کمیته امداد هستم. چند وقتی است که ستاد از من خواسته است خانه را تخلیه کنم اما من می گفتم که پولی برای کرایه خانه ندارم و به من زمان بدهید. آنها گفتند یا باید خانه را تخلیه کنی یا بروی زندان. من گفتم الان نمی توانم تخلیه کنم. روز گذشته بالاخره من را بازداشت کردند و به زندان بردند.

این زن دردمند ادامه داد: از هفت صبح تا 11 شب با بچه ام زندان بودم. نه آبی نه غذایی به ما ندادند. برخورد ماموران با من خیلی بد بود. درب را شکستند، بچه ام خواب بود بیدار کردند و من را با خشونت بیرون کشیدند. بعد ضامن گذاشتم آزاد شدم و آمدم خانه. تمام شب را در خیابان ته لنجی ها کارتن جمع کردم ساعت 8 صبح ماموران آمدند و اثاثیه ام را بیرون ریختند بیرون از صبح هم تا الان با اثاثیه توی خیابان هستیم.

وی در خصوص پیگیری های قبلیش برای حل این مشکل گفت: به نماینده ها نامه دادم اما کاری برایم نکرده اند. پیش معاون امنیتی سیاسی فرمانداری هم رفتم اما گفتند خانه نداریم که به تو بدهیم پیگیری می کنیم. زنگ زدند به ستاد که به من فرصت بدهد. اما صبح که آمدم خانه ماموران آمدند و اثاثیه ام بیرون ریختند.

این زن گفت: مستمری کمیته امداد حتی کفاف خرجم را نمی دهد چه برسد به اینکه خانه ای تهیه کنم. من از مسوولین ستاد پرسیدم خانه را برای چه می خواهید مدتی زمان بدهید گفته اند خانه را نیاز دارند و اگر بخواهند بفروشند به کسی ربط ندارد.

من در آبادان فقط بستگان دور دارم و نمی توانم روی کمک آنها حساب کنم. پدرم هم تحت پوشش کمیته امداد است از مسولین شهر می خواهم که به وضعیت من رسیدگی کنند.

گفتنی است بنا بر اطلاع این کمپین، این زن به همراه فرزندش در گرمای بالای شهر آبادان در میان اثاثیه محقرشان در کنار خیابان به سر می برند.

تصویر زیر مربوط به این اتفاق تلخ می باشد:

Untitled

 

1 نظر برای “به شکایت ستاد اجرایی فرمان امام رخ داد: بازداشت، پرتاب اثاثیه و خیابان نشینی زن و کودک بی سرپرست در آبادان+عکس

  1. از حالا دارند جا برای جنایت کاران رژیم سوریه و حزب الاغی های لبنان درست میکنند، بزودی ایران مرداب موجودات جهنمی ولایت وقیه خواهد شد

پاسخی بگذارید

