!یک نماینده سابق مجلس: پس از افشای برادران قاچاقچی در داخل دولت , به خانه ام حمله شد

n00013624-bفعالان در تبعید: سلیمان جعفرزاده نماینده سابق ماکو و چالدران در مجلس طی مصاحبه ای اعلام کرد  برخی از شرکت‌های تامین اجتماعی با دستور شخص مشایی و همکاری آنچه وی در این گفتگو » صهیونیست‌ها » نامید ؛ داروهای آلوده به کشور وارد کرده‌اند

وی ادامه داد : خانم «رایس» وزیر خارجه اسبق آمریکا ,  با مهر خود به عنوان وزیر خارجه با مشایی و تامین اجتماعی مکاتبه می‌کرده است که اسناد آن موجود است.

این نماینده مجلس در پاسخ به علت سکوت خود در این مدت می گوید : به خانه‌ام در شهرستان حمله شد و تا توانستند به من اتهام زدند.

 

وی ادامه داد: کسی به فریاد من نرسید. متاسفانه برخی از دستگاه‌ها هم با این افراد همراه شدند. این افراد از من یک چهره منفور ساختند چراکه من اطلاعات و اسناد داشتم و کسی از خودش نپرسید که چرا از میان ۲۹۰ نماینده این همه به من حمله می‌شود؟  سرانجام به خاطر نطقی که در مجلس داشتم از من شکایت کردند و دادگاهی شدم

وی در گفتگو با » قانون آنلاین » , سایت  نزديك به مصطفي پور محمدي، رييس سازمان بازرسي كل كشور» در توضیح فشارها و تهدیدها به وی , گفت :

در انتخابات مجلس نهم شورای نگهبان مرا به علت «عدم اعتقاد به اسلام» رد صلاحیت کرد که بر این اساس من کافر هستم. نامه‌های زیادی علیه ما در شهر‌ها پخش شد که من کافر هستم. البته مردم توجهی به این شایعات نداشتند. خدارو شکر من هم به وظایفم عمل کردم.

 وی در پایان در خصوص تخلفات متعدد در تامین اجتماعی  تاکید کرد : آقای احمدی‌نژاد کاملا در جریان بوده است و اکثر مسئولیت‌ها صوری بوده است و باید گفت هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی‌نژاد تخلف نکرده است و اطرافیانش هم تا این اندازه دست به تخلف نزده‌اند.

وی در پاسخ با سوالی در رابطه با ارائه اسناد تخلف دولت احمدی نژاد به دولت آینده جهت پیگیری تخلفات گفت : 

من منتظر هستم و اگر این دولت تمایل داشت گزارش را در اختیارش قرار می‌دهم. متاسفانه اکثر سوء استفاده کنندگان در سازمان تامین اجتماعی اطرافین خود احمدی‌نژاد بودند. من مستندات دارم. حتی برخی از کارکنان بازرسی نهاد ریاست جمهوری از خود ریاست جمهوری برای این امور نامه گرفته‌اند. مدیری که تخلفاتش مشخص شده بود و مستندات کامل داشتیم که برای عیاشی به کشورهای خارجی رفته بود هنوز بر سر کار است. در برخی موارد نیز مدیرعامل متخلف را برداشته و جای آن متخلف‌تر گذاشته‌اند.

به نظر می رسد با به اتمام رسیدن پایان کار دولت احمدی نژاد , روند محکومیت مسوولین نظام پس از پایان مسوولیتشان , در رابطه با این دولت , سریعتر از سایر دولتها در جریان میباشد .

شواهد حاکی از تخلفات گسترده دولت احمدی نژاد و قد علم کردن سرکوب شدگان معترض به این تخلفات؛می باشد .

متن کامل این گفتگو در تارنمای » قانون آنلاین » را از اینجا می توانید دنبال کنید.

 

1 نظر برای “!یک نماینده سابق مجلس: پس از افشای برادران قاچاقچی در داخل دولت , به خانه ام حمله شد

  1. امیدوارم موفق بشه.
    امیدوارم اقای روحانی رئیس جمهور ایران این دولت رو کمی جارو کنه و ادمهای کثیف رو به طرز خیلی بدی ازش حذف کنه

پاسخی بگذارید

