!این پاسدار با لباس سپاه در ژنو چه می کرده؟ / جنازه حجر بن عدی را در لیست مفقودین صلیب سرخ

IMAGE634594701789786250فعالان در تبعید:  سردار «میرمحمد باقرزاده» رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین نیروهای مسلح  گفت: چند روز پیش که در ژنو بودم راجع به مسئله تعدی به مزار «حجر بن عدی» با رئیس صلیب سرخ جهانی در ژنو صحبت شد و آنجا این مسئله را محکوم کردیم. با صحبت‌هایی که در این جلسه شد در واقع محکومیت این جریان را از صلیب سرخ گرفتیم.


وی نسبت به عدم پوشش اخبار نشست مذکور در رسانه ملی انتقاد و تصریح کرد: ما باید نیاز توده‌های مردم را ببینیم. وقتی کاری در سطح بین‌المللی انجام شده است باید انعکاس داده شود. من به اجلاس سه‌جانبه ایران، عراق و صلیب سرخ ! رفته راجع به این مسئله صحبت کردم و بخش اعظم اجلاس را به این بحث اختصاص دادم.

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین نیروهای مسلح که  با خبرنگار حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران صحبت می کرد ، گفت: در همین اجلاس، بحث بر سر مفقودین شد که در این رابطه گفتم جنازه حجر بن عدی هم الآن مفقود است. باید بروید و پیدایش کنید تا به آرامگاه اصلی خودش برگردد و گفتم که «آیا قبور بزرگان دین نیاز فرهنگی بشر است یا نه؟» همه گفتند «بله»؛ و گفتم «شورشیان در سوریه علیه حقوق مردم کار می‌کنند و شما باید در مقابل آنان موضع بگیرید».

او ادامه داد: کدام مقام دینی و مذهبی خارج از کشور این موضوع را پیگیری کرد؟ من اولین پاسداری بودم که با لباس سپاه رفتم ژنو و با رئیس صلیب سرخ صحبت کردم. در این اجلاس موضوع صحابه امیرالمؤمنین علیه‌السلام در دو مرحله محکوم شد. در سند اجلاس هم این محکومیت آمده است. یکی اجلاس سه‌جانبه ایران، عراق و صلیب سرخ و دومین بار در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ این موضوع مطرح شد و آن‌ها قول پیگیری دادند.

کمپین صلح فعالان در تبعید , ضمن محکومیت حضور عناصر اطلاعاتی از زیرمجموعه ارگان های ترور ؛ خواستار پیگیری چگونگی حضور اعضای سازمان تروریستی سپاه در مجامع حقوق بشری میباشد. در حالیکه لیست مفقودین و کشته های سی و اندی سال حکومت سرکوب همچنان در حال تکمیل و رو به رشد است ؛موضع گیری متحجرانه این پاسدار در ژنو ؛ برای مردم ایران چیزی جز شرمساری و خفت به همراه نداشته و ندارد.

:اخبار مرتبط

مسعود زینالی درنشست جانبی 22 مین اجلاس شورای حقوق بشر : از بیم افشاگری, خانواده ام را بازداشت کردند+ویدئو

وه چه بیشرمانه است این تصویر / یادی از سعید زینالی 13 سال پس از مفقود شدنش

و هرگز ناتوانی خود را در نجات نوجوانی که بدست گردان امام حسین ربوده شد، نبخشیده ام / یادی از فرشته علیزاده

3 نظر برای “!این پاسدار با لباس سپاه در ژنو چه می کرده؟ / جنازه حجر بن عدی را در لیست مفقودین صلیب سرخ

  1. اگر نبش قبر عملی ناپسند است.که هست پس چرا امام زمان شیعه در اخر الزمان قبر خلفا را نبش قبر می کند و بعد با شلاق آنان را مجازات؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اون یک اسطوره است از برقراری عدالت برای مردمی که به طور تاریخی فکر می کردند بهشون ظلم شده از طرف خلفای عرب، که البته من به عنوان یک شیعه که سالها در این مملکت زندکی کرده بوده نشنیده بودم اما این وحشی گری های اینها یک واقعیت.

پاسخی بگذارید

